За мнозина сутрешното кафе не е просто напитка, а любим ритуал. По тази причина ценителите търсят перфектната марка, която отговаря на всички техни предпочитани. Това предопределя и лоялността към определен продукт. Вкусове и аромати, събрани от целия свят в чаша кафе – това предлага Lavazza. Ако веднъж опитате кафето на италианската марка, със сигурност ще ви стане фаворит.
Според данните на различни пазарни проучвания ръстът на потреблението на този тип услуги нараства в световен мащаб. Предвид повишеното търсене на вендинг машини и променящите се изисквания на потребителите, се разработват все по-функционални модели с внедрени нови технологии за плащане, контрол и сигурност.
Във време, в което всяка компания се стреми да привлича и задържа най-добрите кадри, е много важно заедно с подходящото възнаграждение да бъде предлаган и пакет от социални придобивки. Всеки стартиращ или настоящ служител ще приветства интересните активности, допълнителната грижа за неговото здраве и добрите условия на труд, каращи го да се чувства оценен и доволен на работното си място.
Новите разработки на модели продължават всяка година, като се правят подобрения и се внедряват все по-прецизни технологии. Удобството и бързината на пазаруване от вендинг машини е причина за масовата им употреба в офиси, търговски центрове, производствени предприятия и др.
В разговор с Джулия Велинова – HR Manager на Брейктайм, разбрахме за множеството ползи от въвеждането на система за електронни досиета и електронен обмен на документи. За настъпилите промени, от първо лице, ще ни разкаже и самата Джулия.
Милиони хора по света обичат кафето заради точно определения вкус от избраната марка. Стотици брандове се стараят да привлекат вниманието на потребителите, предлагайки качествени продукти и неповторимо изживяване, но производителят на кафе Julius Meinl безспорно е сред световните лидери в индустрията.
Кафето, на което се наслаждаваме за пробуждане сутрин или мотивация следобед, може да бъде приготвено от зърна и капсули на различни марки. Да, невинаги най-скъпото кафе е задължително с любимия ни вкус и аромат – индивидуалният избор зависи от личните ни предпочитания, но някои брандове изпъкват с неоспорими качества.
Най-ранният вендинг автомат в Америка и Европа се появява за първи път през 60-те години и от него можело да се купи единствено дъвка. Днес вендинг автоматите са претърпели голямо развитие по отношение на външен вид, функции и асортимент от предлагани продукти.
Голяма част от елитните кафета се набавят с благодарение на животни, имащи невероятен инстинкт да откриват най-фините зърна и да ги включват в диетата си. Сред известните „помощници“ са лемури, прилепи, маймуни и слонове. За мнозина идеята да опитат напитка от зърна, престояли в стомаха на животно, е доста смущаваща, но който се е осмелил да го направи, твърди, че такова кафе е с невероятен вкус и не може да бъде сравнен с никой друг. Кои са най-интересните факти за най-скъпото кафе, съществуващо в света? Научете 5 от тях в нашата блог статия
Пиенето на кафе прави деня по-хубав не само у дома, но и на работното място. Няма да преувеличим и ако кажем, че кафето в офиса помага на служителите да се чувстват по-бодри и да бъдат по-продуктивни.